Χρονοδιάγραμμα: Οκτώβριος 2019– Μάιος 2020
Τόποι: Σχολική αίθουσα, επισκέψεις σε μουσεία
Προσέγγιση: Διαθεματική
Μεθοδολογία: Συνεργατική Διερεύνηση
Γνωστικά αντικείμενα: Ιστορία , Εικαστικά, Λογοτεχνία, Γεωγραφία, Μαθηματικά, Γλώσσα, Περιβάλλον
Στόχοι:
Α) Γνωστικοί:
Τόποι: Σχολική αίθουσα, επισκέψεις σε μουσεία
Προσέγγιση: Διαθεματική
Μεθοδολογία: Συνεργατική Διερεύνηση
Γνωστικά αντικείμενα: Ιστορία , Εικαστικά, Λογοτεχνία, Γεωγραφία, Μαθηματικά, Γλώσσα, Περιβάλλον
Στόχοι:
Α) Γνωστικοί:
Οι μαθητές...
Β) Κοινωνικοί:
Να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας
Να κατανοήσουν τη σημασία της ιστορίας για τη ζωή τους και για την εξέλιξη της ανθρωπότητας.
Γ) Εκπαιδευτικοί:
Ως προς το Εικαστικό:Οι μαθητές:
Θα χρειαστούμε:
- Να αφομοιώσουν την ιστορική γνώση-πληροφορία.
- Να αντιληφθούν την εξέλιξη του ιστορικού γεγονότος ως προς τη γεωγραφιή του θέση.
- Να χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις τους στα μαθηματικά για να εκτιμήσουν-υπολογίσουν-αντιληφθούν τις ιστορικές αλλαγές μέσα το χρόνο. Το ότι μπορεί να μην άλλαξε κάτι, είναι αναμενόμενο ως συμπέρασμα.
- Να καλλιεργήουν την εικαστική παιδεία
Β) Κοινωνικοί:
Να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας
Να κατανοήσουν τη σημασία της ιστορίας για τη ζωή τους και για την εξέλιξη της ανθρωπότητας.
Γ) Εκπαιδευτικοί:
- Οι μαθητές να αναλύουν πληροφορίες και να τις ανασυνθέτουν με το δικό τους τρόπο.
- Να είναι σε θέση να απομονώσουν τα βασικά στοιχεία ενός ιστορικού κειμένου και να το αποδώσουν με δημιουργικό τρόπο (ζωγραφική, εννοιολογικούς πίνακες κ.λ.π.)
- Να επιλέγουν λέξεις κλειδιά, να φτιάχνουν πλαγιότιτλους (χρήσιμη γνώση για τη σύνθεση περίληψης –γλωσσική δεξιότητα)
- Να εξοικειωθούν με ειδικό λεξιλόγιο και να το χρησιμοποιήσουν δημιουργικά.
- Να ερευνούν και να πειραµατίζονται µε διάφορα υλικά δηµιουργώντας εικαστικά έργα.
- Να εκφράζουν ιδέες, εµπειρίες και συναισθήµατα µέσα από τα έργα τους.
- Να ανακαλύπτουν ότι η τέχνη είναι σπουδαίος τρόπος έκφρασης.
- Να χρησιµοποιούν ορολογία, για να εκφράσουν τις σκέψεις, τις απόψεις και τα συναισθήµατά τους για τα έργα τους.
- Να χρησιµοποιούν την τέχνη, για να συµπληρώνουν άλλα µαθήµατα.
- Να αναπτύσσουν εκτίµηση και ενδιαφέρον για την Τέχνη και επιθυµία να συµµετέχουν σε καλλιτεχνικές δραστηριότητες.
- Να κατανοούν ότι τα έργα τέχνης εκφράζουν απόψεις, αξίες και ιδέες του πολιτισµού
Θα χρειαστούμε:
- πλαστικά καπάκια
- "άχρηστα" υλικά
- τις γνώσεις μας
- διάθεση
- συνεργασία
…και πολλή φαντασία…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου