Στόχοι

Χρονοδιάγραμμα: Οκτώβριος 2019– Μάιος 2020

Τόποι: Σχολική αίθουσα, επισκέψεις σε μουσεία

Προσέγγιση
Διαθεματική

Μεθοδολογία
Συνεργατική Διερεύνηση

Γνωστικά αντικείμενα
Ιστορία , Εικαστικά, Λογοτεχνία, Γεωγραφία, Μαθηματικά, Γλώσσα, Περιβάλλον


Στόχοι:

Α) Γνωστικοί:
Οι μαθητές...
  • Να αφομοιώσουν την ιστορική γνώση-πληροφορία.
  • Να αντιληφθούν την εξέλιξη του ιστορικού γεγονότος ως προς τη γεωγραφιή του θέση. 
  • Να χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις τους στα μαθηματικά για να εκτιμήσουν-υπολογίσουν-αντιληφθούν τις ιστορικές αλλαγές μέσα το χρόνο. Το ότι μπορεί να μην άλλαξε κάτι, είναι αναμενόμενο ως συμπέρασμα. 
  • Να καλλιεργήουν την εικαστική παιδεία

Β) Κοινωνικοί:
Να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας
Να κατανοήσουν τη σημασία της ιστορίας για τη ζωή τους και για την εξέλιξη της ανθρωπότητας.


Γ) Εκπαιδευτικοί:
  • Οι μαθητές  να αναλύουν πληροφορίες και να τις ανασυνθέτουν με το δικό τους τρόπο.
  • Να είναι σε θέση να απομονώσουν τα βασικά στοιχεία ενός ιστορικού κειμένου και να το αποδώσουν με δημιουργικό τρόπο (ζωγραφική, εννοιολογικούς πίνακες κ.λ.π.)
  • Να επιλέγουν λέξεις κλειδιά, να φτιάχνουν πλαγιότιτλους (χρήσιμη γνώση για τη σύνθεση περίληψης –γλωσσική δεξιότητα)
  • Να εξοικειωθούν με ειδικό λεξιλόγιο και να το χρησιμοποιήσουν δημιουργικά.


Ως προς το Εικαστικό:Οι μαθητές:
  • Να ερευνούν και να πειραµατίζονται µε διάφορα υλικά δηµιουργώντας εικαστικά έργα. 
  • Να εκφράζουν ιδέες, εµπειρίες και συναισθήµατα µέσα από τα έργα τους. 
  • Να ανακαλύπτουν ότι η τέχνη είναι σπουδαίος τρόπος έκφρασης. 
  • Να χρησιµοποιούν ορολογία, για να εκφράσουν τις σκέψεις, τις απόψεις και τα συναισθήµατά τους για τα έργα τους. 
  • Να χρησιµοποιούν την τέχνη, για να συµπληρώνουν άλλα µαθήµατα. 
  • Να αναπτύσσουν εκτίµηση και ενδιαφέρον για την Τέχνη και επιθυµία να συµµετέχουν σε καλλιτεχνικές δραστηριότητες.
  • Να κατανοούν ότι τα έργα τέχνης εκφράζουν απόψεις, αξίες και ιδέες του πολιτισµού


Θα χρειαστούμε:

  • πλαστικά καπάκια
  • "άχρηστα" υλικά
  • τις γνώσεις μας
  • διάθεση
  • συνεργασία
…και πολλή φαντασία…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου