Ο σχεδιασμός ξεκίνησε το Ιούλιο του 19, σχετικά με κατασκευές που αντέχουν στο χρόνο, δεν κοστίζουν και απαιτούν δημιουργικότητα. Η Δ τάξη, "επιλέχθηκε" για να αναλάβει ένα κομμάτι ζωντανέματος της ιστορίας της. Όχι της δικής της ιστορίας, αυτή τη φτιάχνουμε τώρα, αλλά του βιβλίου. Τι θα δημιουργήσουν όμως; Γιατί θα το δημιουργήσουν; Τι στοχεύουμε εμείς;
Τέθηκαν οι προδιαγραφές, επικεντρωθήκαμε στο στόχο με την προϋπόθεση να εφαρμοστεί διαθεματικά για να αυξήσουμε το τελικό μαθησιακό αποτέλεσμα.
Αυτά το Σεπτέμβριο. Δύσκολος μήνας για τα σχολεία αυτός. Και κάθε συζήτηση έχει απόψεις, προτάσεις αντιρρήσεις, τροποποιήσεις, συμβιβασμούς, βελτιώσεις…
Τέθηκαν οι προδιαγραφές, επικεντρωθήκαμε στο στόχο με την προϋπόθεση να εφαρμοστεί διαθεματικά για να αυξήσουμε το τελικό μαθησιακό αποτέλεσμα.
Αυτά το Σεπτέμβριο. Δύσκολος μήνας για τα σχολεία αυτός. Και κάθε συζήτηση έχει απόψεις, προτάσεις αντιρρήσεις, τροποποιήσεις, συμβιβασμούς, βελτιώσεις…
Αλλά μια συζήτηση γίνεται παραγωγική μόνο όταν η θεωρία κάποια στιγμή δώσει τη θέση της στην πράξη. Αλλιώς είναι φιλολογία ή πολιτική…Εμείς ξεκινήσαμε να δίνουμε χώρο στην πράξη…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου